Ik weet wat je het liefst wil met jouw Stories
MEER BEREIK
want die aantallen liggen bij veel ondernemers heel erg laag. “Waar doe je het voor?” En daar wil je gewoon vanaf.
MEER KIJKERS
Al die mensen die nu afhaken, daar word je niet vrolijk van. Je wil dit veranderen.
MEER KLANTEN
Want laten we even eerlijk zijn naar elkaar. Je hebt geen hobby. Je steekt niet voor niets tijd en energie in het maken van die stories.
Je wil kneitergoede Stories maken die zorgen voor verkopen
Dat is het ultieme doel waar ik je bij help. Je wil dat jouw volgers aan je lippen hangen om te horen en te zien wat jij hen wil vertellen. Iedere keer dat jij jouw Stories plaatst. Dat ze met smart op je wachten wat je vandaag te vertellen hebt.
Zonder schaamte doe je je aanbod, omdat je weet dat dit precies is wat je volgers verder helpt. Het voelt niet als continu hetzelfde delen, omdat je hebt geleerd hoe je dit doet voor jouw bedrijf. Waardoor jij eindelijk vanuit rust verkoopt vanuit je stories en het niet meer voelt als een “moetje.
Vol met zelfvertrouwen die Stories maken en plaatsen. Vanuit rust weet je precies wat je moet doen. Zo is Stories maken ineens een stuk leuker geworden. Je kijkersaantal groeit en daar word je blij van. Zoveel mogelijk kijkers vergroot de kans op verkopen. Want eindelijk heb jij de code gekraakt en maak je stories vanuit een structuur die voor jou werkt.”
Zo’n 35 – 45 % van mijn volgers bekijkt mijn Stories op dit moment.
Wat je in de basis nodig hebt is een stevig story fundament waar je op kunt bouwen. Want vanuit dat fundament kun je al die verschillende reeksen maken. Kun je jouw volgers meenemen in die Stories, zodat ze enthousiast worden van jouw aanbod. En dat is precies wat ik je wil leren.
Ik leer je geen trucje. Dit doe ik wel:
Ik leer je in mijn training een fundament waar je op kunt bouwen. Met deze 6 verschillende storyreeksen heb jij die stevige basis om je volgers geïnteresseerd te krijgen en te houden. Met deze 6 stories fundamenten bouw jij aan verbinding en vertrouwen, zodat jij meer omzet uit Instagram kunt halen.
Dit zijn de 6 Storyreeksen waar we mee aan de slag gaan:
1. Wie ben jij?
Jouw Instagramaccount is als het ware een miniwebsite. Perfect om in je highlight de juiste Storyreeks over jou te hebben. Dat is niet het enige, want vaak vergeten ondernemers terug te komen op wie ze zijn. Waarom ben jij de juiste keuze?
2. Een sales storyreeks om je aanbod te doen
Dé storyreeks die het verschil maakt voor de eerste verkopen. De reeks die je in je highlight zet, zodat je daar steeds naar kunt regeren. Geen saaie reeks. Juist dé reeks waar jouw enthousiasme aanstekelijk werkt.
3. Jouw gratis aanbod, want zelfs dat moet je “verkopen.”
Oeps weer vergeten om je gratis aanbod te delen. Want ook al is het gratis, zelfs dat moet je verkopen.
4. De tussen-neus-en-lippen-door storyreeks
Mijn favoriete manier van marketing op Instagram. Ik wil je dit zo graag leren! Want dit je aanbod benoemen, zonder je aanbod te doen.
5. Je volgers meenemen in je dag met bruggetjes en haakjes richting je aanbod
Hoe zorg je nu dat dit aanbod doen zo soepel mogelijk verloopt? Dat leer je bij deze storyreeks.
6. Je volgers iets leren in je Stories.
Voor de kennisondernemer komt deze reeks goed van pas. Zo kun je jouw expertise laten zien. En je volgers al iets geven.
Dit krijg je:
Toegang tot het besloten Instagramaccount waar je extra informatie vindt
Toegang tot de online leeromgeving met de video's en uitleg voor de 6 storyreeksen als fundament voor al jouw Stories
Voor beginnende storymakers een extra highlight vol met basistips in het besloten Instagramaccount